3 Şubat 2012 Cuma

ya ben değil de, bizim bi arkadaşın başına gelmişti böyle bir şey işte, aman aman o neydi öyle...

Erkekleeer.Düşüncelidir.İşlerine neyin yarayıp yaramayacağını bulmak için zaman harcarlar mesela.Büyük çaba sarf ederler.Eğer bir erkeğin söyledikleri kulağına inanılır gibi geliyorsa,bunun nedeni önceden pratik yapmış olmasıdır.Sözlerini allamıştır,pullamıştıır,oh!. Peki sormaz mı insan,pratiği nasıl yapmıştır? Kendi kendine mi ? Sanmam. Arkadaşlarıyla?! Asla. Tabii ki de pratiği diğer kızlar üzerinde yapmıştır a dostlar.Şu anda sana uyguladığı taktikleri daha önce başka kızlar üzerinde uygulamıştı.Hımm,evet,geçmiş geride kaldı.Sonunda seni buldu,şimdi mutlusunuz,biliyoruuum.Onlarla birlikteyken de böyle soytarılıklar yapıyordu ama şimdi seninle birlikte ve bu ilişki onun için çok şey ifade ediyor.Evet.Geçen gün iyilik meleği  de omzuma kondu zaten.
Tamam,tabii ki her şey kooocaman bir yalan değil.Ancak şunu anlamalısınız;tüm bunlar oyunun birer parçası.Bir erkek oyunda kendisini öne geçirecek doğru cümleler ve doğru hareketleri bulmaya çalışır.
Niyetim erkekleri yerin dibine sokmak değil.Erkekler genelde yalan söylemezler.Gerçekleri kendilerine avantaj yaratacak şekilde kullanırlar.Bir erkek sana bir şey söylediğinde gerçeklerden bahseder ama ''senin anladığın şekilde gerçek'' değil bu. Sana ''Başkalarıyla böyle hissetmemiştim.'' der mesela.Buna inanırsın,çünkü büyü gibidir,sen de farklı hissediyorsundur.Ama adamın demek istediği bu değil ki! Demek istediği,bir önceki kız arkadaşından farklı hissettirdiğindir.Herkes farklıdır,herkes ona farklı duygular hissettirecektir.Bundan doğal ne olabilir? Duygusala bağlamanın ne manası var anacım?
Bir erkek ''seni seviyorum'' der ve karşısındaki kız ona bağlanır.''Beni seviyor.Benimle birlikte olmak istiyor.Biz birbirimizi bulduk,o benim ruh eşim.Bik bik bik...'' Evet haklısın,bir erkek seni seviyorum dediğinde ciddidir.Yalan söylemiyordur.Gerçekten.Seni seviyordur. Ve annesini de seviyordur.Arabasını,bilgisayarını ve hamburgeri de seviyordur.
Oyunu kazanmayı da seviyordur. 
bu da şarkısı olsun